Oostenrijk

28 juni 2022 - Hauser Kaibling, Oostenrijk

Omdat ons huis nog vrij was, hebben we de kalender geblokt, zodat we zelf van de prachtige omgeving en alle luxe die het huis te bieden heeft kunnen genieten.

Uitzicht vanaf ons huis.Uitkijk vanaf ons huis.

Zondag kwamen Paul en Karin een paar dagen bij ons logeren.

We hebben genoten van de jacuzzi en hebben bovendien vuurvliegjes gezien. ‘S Nachts werden we verrast door een gigantisch onweer! Hagelstenen, zo groot als golfballen doorboorden de afdekking van alle zwembaden hier op het park.
Onze campers ( pasten niet onder de parking ) bleven ook niet gespaard en kregen vervolgens de volle laag. Het hele dak zit vol dellen en dakluiken werden doorboord. Maar goed dat is gelukkig maar materiële schade.

De volgende dag was het in ieder geval weer prachtig weer.

Dus ……….

Hauser Kaibling liftOp de bordjes stonden prietpraat tekstenDat wandelen maakt dorstigKoeienMeertjeUitzichtMooi uitzichtDe stoeltjeslift

met de 🚡 gondel Hauser Kaibling naar boven, om eerst een apfelstrudel te verorberen. Kortom een stevige bodem gelegd voor een bergwandelen. Gedeeltelijk ging deze over de kinder adventure trail, met leuke opdrachten en activiteiten tussendoor.
In Februari hebben wij in dit gebied geskied, maar in de zomer is het hier ook magnifiek! Je kijkt er dan zo anders tegenaan.

Ook hebben we genoten van het zwembad in Haus. Best de moeite waard, en ligt op fietsafstand.

1. Jan:
    28 juni 2022
    Mooie omgeving. Verder geen dakluiken etc kapot ? Van de week richting Nederland?
    Groeten van ons
  2. Miriam:
    28 juni 2022
    Van het weekend zijn we weer thuis.
  3. Lia Luinge:
    28 juni 2022
    Wat vervelend van die schade. Hopelijk dekt de verzekering dit. Geniet vooral van jullie laatste vakantiedagen!
  4. Miriam:
    28 juni 2022
    Dat gaat wel goed komen.
  5. Ria en Klaas:
    29 juni 2022
    Maar de foto's zijn weer prachtig, altijd jammer als je met noodweer te maken krijgt maar jullie blijven gelukkig positief. We hopen dat de laatste week ook weer mooie plaatjes oplevert. Hele fijne laatste week met heel veel mooi weer ☀️
  6. Miriam:
    29 juni 2022
    Dankjewel, het kan gelukkig allemaal hersteld worden. We kunnen gewoon verder. En genieten nog steeds volop!