Krka

8 juni 2022 - Krka Np, Kroatië

Camp Krka is een gemoedelijke camping in Lozovac, in het zuiden van Kroatië, tussen de grote steden Zadar en Split. De grootste troef van de camping is de nabijheid van het nationale park Krka. De camping biedt georganiseerde dagtochten aan naar het Nationaal Park Krka. Eventueel met lunch. De watervallen in het natuurpark zijn een echt plaatje. Daarom wordt de camping veel bezocht door natuurliefhebbers. Maar op zo’n dagtocht zie je meer dan alleen natuurschoon. Zo kom je ook langs een klooster en een amfitheater.

met een Nederlands gezinnetje en een wat ouder Duits echtpaar, zijn we met de zoon van de eigenaar in een een personenbusje naar de watervallen en het klooster gereden. Ook zijn we onderweg gestopt voor fotomomentjes. De lunch heeft ons heerlijk gesmaakt. Vanwege het onweer dat kwam opzetten, hebben wij het amfitheater niet gezien.

Minibus tourHeerlijke lunch met streekproducten

Klooster KrkaFotopointWatermolen,Kerk van het kloosterBij de watervallen

Bij de watervalWatervallen

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jan:
    Hi Miriam
    Ik had al foto's van Steef gezien.
    Supermooi!!!
  2. Miriam:
    8 juni 2022
    Ja, echt prachtig. En het park is zo mooi aangelegd.
  3. Ria en Klaas:
    8 juni 2022
    Wat een geweldige vakantie hebben jullie toch, alles even mooi en bijzonder, leuk dat je ons zo "meeneemt" met je verhalen en foto's, we genieten met jullie mee xxx
  4. Miriam:
    Dat is fijn!
  5. Hub:
    9 juni 2022
    Prachtig. En wat een knoepers van forellen. Daar moet ik naar toe om te vliegvissen 👍
  6. Miriam:
    9 juni 2022
    Ik denk dat je dan een fikse bekeuring aan je broek hebt hangen😂🎣